علی کوچولوی ماعلی کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

تنها بهانه برای بودنم

5 ماه گذشت

1392/11/6 18:33
نویسنده : مامان سارا
786 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  پسملی خودم

بعد از 36 روز بالاخره برگشتیم خونه

حالا دیگه شما وارد 6 ماه شدی  و من باید 5 ماهگیت رو هم بهت تبریک بگم

قشنگی من ، پسرم ماشاالله بزرگ شدی و کارهای جدید زیادی رو انجام میدی

برای من شیرین تر از هرچیزی اینه که انقدر خوب منو میشناسی و هر جا که هستی چشمت دنبالم میگرده قربون اون چشمای سیاهت بشم

شما توی 5 ماهگی اولین و بزرگترین تجربه عمرت رو داشتی و اون پرواز با هواپیما بود

میتونم به جرات بگم این تجربه واقعا برات خیلی عجیب بود

مثل همیشه پسر خوبی بودی و مامان رو اذیت نکردی مخصوصا که جا تنگ بود و صندلی ها تو دل هم . اما شما کنجکاوانه اطراف رو نگاه میکردی و همش دنبال صدای دینگ دینگ بالای سرمون  یا صدای خلبان و مهماندارها که از بلندگو ها پخش میشد میگشتی

به خاطر اینکه فشار هوا گوشهات رو اذیت نکنه مجبور شدم کلی بهت شیر بدم آخه به پستونک خوردنت اعتباری نبود و ممکن بود هوس کنی به جای مکیدن پستونک بجوییش یا فوتش کنی بیرون

آخر سر هم که خانم مهماندار بهت یه کادو داد ( یه پازل فومی) که مامان سارا کوچولوت تا رسید خونه خودش درستش کرد

بعد از 31 سال هنوزم از هواپیما خوشم نمیاد

منم مثل شما از بچگی زیاد سوار هواپیما شدم اما از همون اولش دوسش نداشتم شایدم میترسیدم اما حالا دیگه مطمئنم که خیلی ازش میترسم . هرچقدر سرعت رسیدنش رو دوست دارم همن قدر از ارتفاع گرفتن و توی هوا معلق بودنش وحشت دارم. یک عالم هم آیت الکرسی خوندم....

این دفعه هم به خاطر وجود شما  بود که تونستم تحمل کنم و به روی خودم نیارم

حالا چند روزه که دوباره برگشتیم به روزهای تنهایی

دل جفتمون هم تنگه واسه  باباجون  و مامانی و خاله سحر. اما چاره چیه  جز تحمل

 

 

اینم از علی داخل هپاپیماسوال    

و هلکوپتر هدیه آتاایر

 

از روزی که اومدیم یکی دو دفعه هم سوار روروئکت شدی . البته حرکت نمیکنی ولی عاشق اون توپ گردش هستی که بخوریش. دگمه هاش رو هم میزنی و به آهنگاش گوش میدی.

 

درسته که خاله ناهید میگه  دکتر ها میگن روروئک واسه نی نی ها خوب نیست  و دیر راه میفتن اما من هرچی فکر میکنم  میبینم اصلا نمیتونم شما رو بدون روروئک نگه دارم اونم دست  تنها. حالا یه ماه دیرت راه بری چه اشکالی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای چه کیفی میده اینجا


 

 تازشم خیلی هم خوشمزست

 

چقدر خوبه تف تفی مامان

 

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ  اینم تبلزیونهههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نفس طلایی
6 بهمن 92 18:40
سلام عزیزم خوبی؟ ماشالله چقدر ناز و اقا شده ... ای جان دلم ... منم از هواپیما متنفرم و ازش می ترسم ... البته تازگی ها به این نتیجه رسیدم که خلبان و نحوه پرواز تو میزان ترسم خیلی اثر داره چند بار اخر پرواز به مشهدم خیلی عالی بود و الان بازم میگم پاش بیفته با پرواز میرم اما دقیقا قبل از این چند بار اخر یه طوری بود که حاضر بودم بمیرم اما نرم ... خلاصه .... در مورد رورئک هم باید از منظر یه روان شناس بگم که بچه ها تو ماه های اول از طریق حرکت تو محیط پیرامون خودشون و دست زدن و پاکشیدن و... تجربه می کنن و رشد حسی و حرکتی شون بالاتر میره برای همین میگن که روروئک تجربه بچه رو محدود می کنه و اون و تو یه محیطمحصور قرار میده ... واسه همینم نهی شده ازش... اما فکر کنم روروئک علی خیلی خوشمزه باشه .. میشه منم باهاش یه دور بزنم
مامان سارا
پاسخ
آی گفتی بفرما
خاله سحر
6 بهمن 92 18:41
ای جان دلممممممم فدات بشم منننن قربون اون نگاه شیطونت آخه من چیکار کنم پیشم نیستی باهات بازیییی کنم بخندی عزیز دلممممم
❤خونه نمدی❤
6 بهمن 92 18:48
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
سمیرا
7 بهمن 92 1:04
ای جانم چقدر الان اذیت میشی إن شاءالله زود بری عکس تو هواپیماش بامزه بود...
میترا
7 بهمن 92 16:21
عشق یک واژه ی زلال است ، تو باید باشی قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی فال حافظ زدم آن رند غزلخوان هم گفت... زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی...
میترا
7 بهمن 92 16:22
55555555555555555 ماهگیت مبارک
مریم
7 بهمن 92 16:48
امان از دل خاله سحر جون ، چه خونه دل خاله سحر جون . خاله سحری ببینیم علی جونی میتونه شما و عموجون و زنعمو رو بیاره تهران یانه ؟ ببینیم زور کی بیشتره علی جونی یا شما ؟
خاله سحر
8 بهمن 92 11:40
زور باباجونش که فعلا بیشتر از همست... والا ما که از خدامونه الان اونجا میبودیم...
سعیده
9 بهمن 92 23:22
خوش اومدین، رسیدن به خیر برا پسرمون صدقه بذار مامانش
مامان نفس طلایی
11 بهمن 92 14:23
میترا
23 بهمن 92 19:30
خدا زیباست این را در دانه دانه های برف می بینم
مامان بردیا
24 بهمن 92 11:04
سلام مامانی ماشالله چه گل پسری قربونش برم . منم از روروئک استفاده می کنم چون بردیا خیلی دوست داشت همه جا خودش بره چون نمی تونست داد میزد!ولی با روروئک مشکل حل شد با اینحال چون خودش انتخاب میکرد چی می خواد هم چهار دست و پا رفتنش دیر نشد هم الان وایمیسه و مبل ها رو میگیره را میره برا من که مفید بود انشالله برا علی جون هم مفید باشه
سارا
29 بهمن 92 19:58
خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هنوز كله شق هستي... نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ حالا كه به حرفم گوش نكردي باید یه سر به من بزنی