علی کوچولوی ماعلی کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

تنها بهانه برای بودنم

پسرک شیطون من

1392/11/30 14:19
نویسنده : مامان سارا
611 بازدید
اشتراک گذاری

علی قشنگم سلام.

ببخش که مامان  یه مدته واست چیزی ننوشته.یکم حال و حوصله خوبی ندارم و نمیتونم تمرکز کنم .

توی این مدت خیلی بزرگتر و شیطون تر شدی و من خیلی حرفا دارم که بنویسم.اما الان یه کاری کردی که خیلی با مزه بود و دیگه مامان سارا نتونست جلوی خودش رو بگیری و با اینکه لب تاب نیست باگوشی برات مینویسم تا بعدا ویرایشش  کنم.و انشاالله از بقیه شیرین کاری هات بنویسم.

امروز یه هویج پوست کندم و نصف کردم و نصفش رو دادم دست شما تا به جای انگشتات به لثه هات بکشی.نصفش رو هم خودم گاز زدم تا بخورم.اما شما یه نگاه کردی به هویجی که دست من بود و هویج خودت رو گرفتی جلوی من و با دست دیگت هویج من رو خواستی بگیری.قیافت خیلی خنده دار شده بود و من کلی بهت  خندیدم.نمیدونم چرا فکر کردی هویج من با هویج شما فرق داره اما به هرحال باعث شدی مامان کلی شاد بشه.اگرچه که هر روز در کنار شما و با اون خنده های شیرینت خوشحالم هرچقدر هم که غمگین و افسرده باشم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ملودی
30 بهمن 92 16:30
سلام مامام علی کوچولو وبلاگت عالیه حرف نداره علی کوچولو به جای من ببوس.... به وبلاگم بیا..lalagoly.roomfa.com
میترا
30 بهمن 92 16:44
یه ضرب المثل استاد دانشگاهی هم هست که میگه: لذتی که در دادن نمره ۹/۷۵به دانشجو هست که در دادن۶ نیست..!
نی نی شیطون
30 بهمن 92 16:56
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
خاله سحر
30 بهمن 92 22:56
ای جان دلمممممممممممممم عزیزمممممممممم فداش بشم من پسرمون دیگه بزرگ شده قشنگ همه چیرو متوجه میشههههه. مامانش چیزای خوبو واسه خودت برندار بچه میفهمه هاااااا
مامان سارا
پاسخ
آره واسه خودم مخصوص بود آخه
مامان ریحان جیگر
1 اسفند 92 12:32
ای شیطون بلا,آفرین پسر از حق خودت دفاع کن,چون مامانت میگه واسه خودم ویژه بود گفتمها.
سمیرا
3 اسفند 92 23:25
احتمالا فرق داشته که خواسته عوض بکنه شوخی کردم ساراجونم
مامان نفس طلایی
6 اسفند 92 15:01
صد امتیاز برای علی که هویج ویژه رو برای خودش برداشت ... نازنینم