علی کوچولوی ماعلی کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

تنها بهانه برای بودنم

علی عشق حموم

1392/12/3 0:21
نویسنده : مامان سارا
631 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری لپ قرمزی

اولین باریه که این موقع شب دارم واست پست میزارم. آخه فردا بابایی لب تاب رو میبره برای همین حالا دست به کار شدم

نیم ساعتی میشه که از حموم در اومدیم و شما حالا روی پاهام خوابت برده.

حموم ایندفعه امون خیلی بهتر از همیشه بود آخه پسری اصلا ناراحت نشد و گریه نکرد. حتی وقتی موهات رو شستم یا وقتی میخواستم لباسات رو بپوشونم

فکر کنم به خودت هم خیلی خوش گذشت و توی وانت کلی آب بازی کردی و با قولباغه هات بازی کرد

اینم چند تا عکس از پسر لپ قرمزی خودم

 البته اینجا هنوز اولش یکم هول کردی

 

 

عافیت باشه عزیز دلم

ماشاالله به پسر همیشه خندانم

شبت بخیر قشنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی علی
3 اسفند 92 13:32
قربونت برم منکه همین جوریش هم دارم ازدوریت دق میکنم بادیدن این عکسهات هم دلم ضعف کرد خدا خودش کمکم بکنه.
خاله سحر
3 اسفند 92 15:32
ای جان دلممممممم عزیزمممممم به خالش رفته دیگهههه عشق آب بازی منم با مامانی موافقم
سمیرا
3 اسفند 92 23:20
الهی قربونت برمإن شاءالله حموم زیارت بری عزیزدلم هزار ماشاءالله
مامان ریحان جیگر
4 اسفند 92 10:30
الاهی فداش. معلومه حسابی آب بازی خوش گذشته ها عافیت باشه گل پسر
ثمره
5 اسفند 92 19:57
عافیت باشه عزیزم
مامان نفس طلایی
6 اسفند 92 14:57
عزیز دلممممممممممممم..... عافیت باشه ... حموم زیارت آقا
مامان بردیا
11 اسفند 92 12:32
عسل همیشه بخندی خوشگل آقا
سعیده
14 اسفند 92 21:16
عزیزم دلمونو بردی
مامان سارا
پاسخ
چه عجب؟؟؟؟
فرشته
19 اسفند 92 14:35
سلاااااااااااااااااااااام عزیزممممممممم الهی فدات بشم دلتنگ بودمممممممممممم
سعیده
19 اسفند 92 20:40
خیلی سرم شلوغه واقعا وقت نمی کنم
خاله مرمر
22 اسفند 92 23:25
سلام ساراجونی، من برگشتم وااااااااااااااای وقتی عکسای علی جونی رو میبینم تازه میفهمم که خیلی وقته نبودم. ماشاالله هزار ماشاالله خیلی بزرگ و جیگر شده واقعا لپش ماچ کردن داره