علی کوچولوی ماعلی کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

تنها بهانه برای بودنم

پیش به سوی خانه

1392/11/3 11:50
نویسنده : مامان سارا
767 بازدید
اشتراک گذاری

علی قشنگم سلام

این اخرین پستیه که از خونه پدری واست میزارم

امروز عصر اگه خدا بخواد پرواز داریم به سوی خونه خودمون

دلم بدجور گرفته. خوب آخه این چند وقت بدجور بهم عادت کردیم و حالا نمیدونم چطوری میخوایم این دوری رو تحمل کنیم.

بابا یوسف اونجا ذوق زده است از دیدن و در آغوش کشیدن پسرش و مامانی اینجا غمگین و غصه داره از جدایی علی جونش

و من این وسط...............

خدا به هممون صبر بده

دوست جونا دعا کنید سلامت برسیم خونمون

اینم چند تا عکس از این روزهای علی تقدیم به خاله جون ها

این پت و مت رو خاله فاطی واسه علی اورده بود.  یادش بخیر اون روزی که اینارو داد علی خودش خیلی کوچیک بود و کنار این عروسکا ریزه میزه بود اما حالا ماشاالله خودشم هم قدشون شده پسرم

این کلاه و پا پوش هم واسه خودم بوده که مامانی داد به علی

علی آقای مرد

دیگه خودش شیشه شیرش رو نگه میداره ماشاالله

سوشرت شلوار جدید عشقم علی

با اون کلاهش

میمیرم برات

و در آخر نفسم علی در حالی که خنده های شیرینش رو تحویلمون میده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله سحر
3 بهمن 92 22:46
آخ که چقدررررر دلم برات تنگ شده علیییییی
مامان نفس طلایی
4 بهمن 92 15:55
ای جاااااااااااااااااااان دلم ... دیگه ماشالله اقا شده ...
سمیرا
7 بهمن 92 1:06
الهی قربونش برم ماشاءالله آقائی شده خداحفظش کنه
مریم
7 بهمن 92 16:40
ای جان علی جان ، خیلی خوردنی شدی عسل جان . تا حالا مامان سارا نخوردت خیلییه .