علی کوچولوی ماعلی کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

تنها بهانه برای بودنم

علی کوچولو مرد میشود

1392/7/27 17:26
نویسنده : مامان سارا
201 بازدید
اشتراک گذاری

پسر بزرگم سلام

دیروز شما یکی از اعمال دین اسلام رو انجام دادی و حالا دیگه مرد شدی

مرد کوچولوی من قربونت بشم عزیزم

انشاالله تا چند روز آینده کاملا حالت خوب میشه

5 روز به پایان دو ماهگی شما مونده.

روزها مثل برق و باد میگذره و شما بزرگتر میشی و من پیرتر

آرزو میکنم که خدا انقدر بهم عمر بده که بزرگ شدن و خوشبخت شدن و موفقیت هات رو ببینم.البته یه عمر با عزت و سلامت و در کنار بابا یوسف و مامانی و باباجون

رفتارهات هر روز با روز قبل فرق داره.نگاهت پر از کنجکاوی و دقته.مطمئنم که کاملا هممون رو میشناسی و با دقت تو چشمامون نگاه میکنی

هر از گاهی هم لبخند شیرینی روی لبهات میاد که دل هممون رو آب میکنه.

البته  از همون روزای اول وقتی صورتت رو نوازش میکنم میخندی  پسر خوش اخلاقم.

بر عکس اون چهل روز اول که خیلی ساکت و بی سر وصدا بودی و گریه نمیکردی حالا دیگه خیلی شیطون شدی و حسابی گریه میکنی مخصوصا وقتی گرسنه میشی

البته تقریبا همیشه گرسنه ای و هر دوساعت دهن کوچولوت رو باز میکنی و به هرچی که نزدیکت باشه حمله میکنی مخصوصا صورت من یا مامانی

 

وقتی علی مامان سارا را میخورد(البته این عکس ماله 25 روزگیته)

عاشق این عکست هستم جیگرم

دوست دارم عشقم عمرم پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
27 مهر 92 23:04
عزیزممممم.... خوشمزه