علی کوچولوی ماعلی کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

تنها بهانه برای بودنم

سیسمونی قسمت 3

1392/7/24 22:25
نویسنده : مامان سارا
279 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان سلام

دفعه پیش نتونستم همه عکسارو برات بزارم آخه گریه کردی و مجبور شدم بغلت کنم

پس الان دیگه میخوام تمومش کنم انشاالله

عکس لباسات رو در ادامه مطلب برات میزارم

راستی میبینم که خاله سحر هم یواشکی برات نوشته ، ای شیطون

 

این سه تیکه خوشگل کادوی خاله مهدیه است ماچ

این لباس خوشگل کادوی خاله زهراست(دختر عموی عزیزم)

اینارو مامانی برات بافته

اینم آغوشیت

و اما این وسیله ای برای کمک به راه رفتنته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
27 مهر 92 23:02
واااااااااااااااای من عاشق لباساش شدم .. چقدر نازن ... واقعا دست عمو و زنعمو جون درد نکنه ... همه چی خیلی عالی و با سلیقه بود ... انشالله دامادیش