علی کوچولوی ماعلی کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

تنها بهانه برای بودنم

چهار ماه گذشت

1392/10/5 0:54
نویسنده : مامان سارا
558 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان سلام

امروز 4 ماه از روز تولدت میگذره

به سرعت نور البته

امروز رفتیم واکسن  4 ماهگی عسلم رو زدیم

تا حالا که حالت خوب بوده انشاالله که همیشه خوب باشی

اینم علی آقای ما نشسته رو مبل با یه نگاه جالب و یه خنده شیرین

دوستای گلم میدونم منتظرتون گذاشتم اما باور کنین هنوز فرصت نکردم بقیه خاطره تولد علی رو بنویسم

دارم تلاش خودم رو میکنم انشاالله یکی دو روزه تمومش کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا
5 دی 92 18:48
الهی قربونت برم من إن شاءالله همیشه خوب باشی هر وقت,وقت کردی بنویس ساراجونی ولی من منتظرم
مامان ریحان جیگر
6 دی 92 20:53
الاهی شکر که حالش خوبه، انشاء الله که همیشه سلامت باشه چقدرم که تو این عکسات خوردنی هستی
مامان نفس طلایی
7 دی 92 20:39
ای جونم عزیز دلم ... هزار ماشالله .. عزیزم کاشکی بودی تا میومدی برای اش اگه امدی تهران حتما 5 شنبه بیا خونه مامان اینا درست می کنم
نسرین
8 دی 92 14:10
عزیز دلمه بابا زود زود عکس بذار از علی جان إنشاءلله همیشه تن علی جون زیر سایه ی سلامت شما؛ سلامت باشه و برقرار
بابا یوسف
22 دی 92 20:46
ماشالا به این پسر گلم. جیگر منی