علی کوچولوی ماعلی کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

تنها بهانه برای بودنم

بدون عنوان

1392/9/12 18:09
نویسنده : مامان سارا
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسی...ماچ

خوبی فدات شم؟؟؟بغل

دلم برات از قلب مورچه هم کوچولوتر شدهقلب

بذار اول یه دل سیر گریه کنم بعد بگم چرااااااااا...گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

مامان 5شنبه میاد پیشت ولی منو نمیارهههههگریهگریهگریه

آی امان از دست این درس که نمیذاره من از جام تکون بخورمو بهانه ی خوبی واسه بقیست...خنثیخنثی

بالاخره میاد اونروزی که فاصله ها برداشته بشن،انشاالله...

مراقب خودت باشم فندقمماچ

دوست دارم خیلی زیاااااااااادبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ali
12 آذر 92 18:30
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری اگر خواستی وبسایت بسازی ما در خدمت شما هستیم با پایین ترین قیمت و مزایای وبسایت نسبت به وبلاگ داشتن فضای اپلود شخصی که ما 10 گیگ تا 20 گیگابایت فضا رو به شما ارائه می کنیم . داشتن دامن .ir یا ... بازدید بهتر گوگل افزایش بازدید ووو btos.ir
مامان نفس طلایی
14 آذر 92 2:20
سحر بی خیال درس... پاشو تو ام بیا
مامان سارا
پاسخ
ببین کی میگه بی خیال درس
خاله سحر
14 آذر 92 22:55
آره.خودم تو فکرشم