علی کوچولوی ماعلی کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

تنها بهانه برای بودنم

بالاخره

1392/8/9 23:03
نویسنده : مامان سارا
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس خاله ماچ

الان که دارم واست مینویسم تقریبا یه ماهی هست که تو اومدی تبریز و پیش ما بودی ولی بالاخره رسید اونی که ازش میترسیدم.فردا تو و مامان سارا به همراه بابایی و مامانی عازم تهران هستین و من میمونم با دلتنگی دوری از تو.خیلی بهت عادت کردم و جدا شدن خیلی سخته ولی خوب چاره ای نیست و زود یا دیر باید میرفتی خونه ی خودتون تا شیطونیاتو شروع کنی.

ماشالا از دیروز تا الان انقدر شیرین شدییییییییییی که نگووووووووووو.فقط میخوام یه لقمه ی چپت کنم خنده

اما اشکالی نداره.هرجوری هست بالاخره میام پیشت و تو هم باز میای اینجا و انقدر شیطونی خواهی کرد که حد نداشته باشهچشمک

دوست دارم خیلیییییییییییی زیااااد یکی یدونه ی خالهههههههه ماچقلبقلبقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی فتو
9 آبان 92 23:09
طراحی عکس های آتلیه ای - تقویم با عکس کودک - طراحی سفارشی با کمترین قیمت برای کودک شما لطفا از سایت و نمونه های ما دیدن فرمایید. http://www.ninifoto.ir
مامان نفس طلایی
11 آبان 92 19:54
عزیزم واقعا دوری سخته ... سحر کلا پاشین با عمواینا بیاین تهران که هم نزدیک علی باشین و سارا هم نزدیک ما