علی کوچولوی ماعلی کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

تنها بهانه برای بودنم

سیسمونی قسمت 2

1392/7/22 13:05
نویسنده : مامان سارا
261 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان سلام

پاره قلبم امروز اومدم تا بلکه بشه باقیه عکسای سیسمونی رو بزارم به امید خدا

عکس لباس ها و وسایل کمدت رو

البته ما زیاد لباس واست نگرفتیم. یعنی در واقع سعی کردیم لباس سایز بزرگ نگیریم و چون معلوم نمیشد که تنت بشه و بتونی بپوشی یا نه. این لباس هایی هم که بزرگن همشون کادو هستن

بیشتر این عروسک ها رو هم خودم قبلنا خریدم و واست نگه داشتم

این سبد یاد بوداست که بازم خودم درست کردم

البته اون قرانی که روش گذاشتم یادبود عروسی مامان و باباته

این وان یکاد هم کادوی مامانی و بابا جون برای شماست

البته زحمت کل سیسمونی رو هم کشیدن

ممنون مامانی و باباجون علی کوچولو

این ویکاد رو هم یکی از عموهای من زحمت کشیده واست آورده

بقیه کادو هایی که برات آوردن رو توی دفترت برات نوشتم و همش رو برات جمع کردم و نگه داشتم.اما اینجا چیزی نمینویسم چون همش پول بوده و منم فکر نمیکنم کار درستی باشه که اینجا در مورد مقدارشون چیزی بنویسم

اینم انگشتریه که مامانی از مشهد برات سوغاتی آورده

اینا هم قسمتی از اسباب بازی های خودمه که برات نگه داشتم . بقیه رو خاله سحرت داغون کردنیشخند

این دمپایی های قدیمی و اون کتونی های سفید  هم باز واسه خودمه که یادگاری برات نگه داشتم

راستی پسرم من با اون کتونی ها رفتم به کوه سبلان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پرنیا
22 مهر 92 14:03
مبارک باشه خیلی خشکلن
مامان ریحان جیگر
23 مهر 92 20:49
وای سارا یادش به خیر. اسباب بازیهات رو میگم. چقدر اون کمد قرمزت رو دوست داشتم


وایییییییییی یادته چه عالمی داشتیم؟
مامان نفس طلایی
27 مهر 92 22:57
به به مبارک باشه ... چقدر نانازن ... من عاشق اون دمپایی قدیمیه شدم ... یادش بخیر