علی کوچولوی ماعلی کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

تنها بهانه برای بودنم

1

1392/7/14 23:25
نویسنده : مامان سارا
216 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم سلام

دیگه کم کم میخوام شروع کنم و برات از خودت و کارهات و اتفاقات اطرافت بنویسم.

خیلی حرفا دارم برات اما نمیدونم از کجا شروع کنم.یکمی هم زمان و مکان باهام همکاری نمیکنن

هر وقت شما بهم فرصت میدی یه کار دیگه پیش میاد که نتونم شروع به نوشتن کنم.

امروز 42 روز از تولد فرشته عزیزم میگذره.

شما در بامداد روز دوشنبه 4 شهریور ساعت 3 و 15 دقیقه در بیمارستان

مصطفی خمینی به دنیا اومدی.

وقتی به دنیا اومدی 35 هفته بودی و ریه هات هنوز کامل نشده بود. برای

همین 4 روز در nicu موندی.

داستان به دنیا اومدنت برای من خیلی غریبانه بودم که سر فرصت باید برات بنویسمش.

وزنت وقت تولد دو کیلو و نهصد بود و قدت 52 سانتی متر. ماشاالله به پسر

رشیدم که با اینکه یک ماه زود به دنیا اومدخدارو هزار مرتبه شکر هم قدش هم

وزنش خوب بود.

ماشاالله هزار ماشاالله نسبت به اون روزای اول خیلی بزرگ شدی و حالا دیگه

تقریبا نزدیک به 4 کیلو شدی.البته تو این مدت مجبور شدیم بهت شیر خشک

هم بدیم چون هم زردی داشتی هم با شیر من کاملا سیر نمیشی عزیزم.


فکر کنم واسه امروز دیگه بس باشه. به زودی انشاالله میام از خودت  مینویسم نفسم

دوست دارم جیگر مامانقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحان جیگر
15 مهر 92 20:05
علی جون وبلاگ جدیدت مبارک
انشاءالله که پست های این وبلاگ پر باشه از خاطرات خوش و رشد و پیشرفت روز افزونت


ممنون خاله جون انشاالله
سمیرا
15 مهر 92 23:06
وبلاگ جدیدت مبارک فرشته ی آسمونی
إن شاءالله خداوند حفظت کنه و زیر سایه ی ائمه وپدر ومادر مهربونت باشی عزیزدلم


انشاالله
سیمین
16 مهر 92 14:40
وبلاگت مبارک علی کوچولوی ناز... انشالله همیشه پر از خبرای خوب باشه ... خاطره زایمان و هم بنویس


حتما به زودی انشاالله
مامانی درسا
18 مهر 92 1:32
مبارک باشه وبلاگ خوشگلت پسرم انشاالله پر بشه از عکسایی که توشون همش میخندی و خاطرات زیبای زندگیت
فرشته
19 مهر 92 0:21
سلام ابجیییییییییییییی
مبارک باشه وبلاگ جدید
قربون علی کوچولوی خودم

ممنون خاله جون
farhad
27 مهر 92 18:10
سلام خدا حفظش کنه برای تبادل لینک با ما ابتدا ما رو با نام نـــی نـــی لنــــد | Çocuk Dünyası لینک کرده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شمارو لینک کنیم برای تبادل لوگو نیز کد مارا از لینک "تبادل لوگو" کپی کرده و در سایت یا وبلاگ خود قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شما رو با افتخار لینک کنیم