علی کوچولوی ماعلی کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

تنها بهانه برای بودنم

این روزهای ما

1392/8/19 17:03
نویسنده : مامان سارا
192 بازدید
اشتراک گذاری

مسافر کوچولوی من

پسر قشنگم اومدم که برات از عشقی بنویسم که همه وجودم رو در بر گرفته.

از اینکه  چقدر دوستت دارم

لحظه لحظه زندگیم رنگ و وارنگ شدن از وجود زیبای تو

دائم کارم شده تماشا کردن صورت قشنگت و حرف زدن باهات

شما هم با دقت نگاهم میکنی و با چشمات جوابم رو میدی

اصلا نمیتونم هیچ کار دیگه ای انجام بدم  چون فقط دوست دارم کنارت بشینم و نگات بکنم

وقتی هم که میرم سراغ کاری  ، هزار بار برمیگردم  و بهت سر میزنم

وقتی که از دل درد به خودت میپیچی و گریه میکنی منم گریه میکنم

کاش هر چه زودتر این دل دردای لعنتی دست از سر پسرم بردارن

وقتی میخوای پستونکت رو بگیری انقدر ادا در میاری و دهنت رو باز میکنی  سرت رو تکون تکون میدی که مجبور میشم خودم دهنت رو ببندم تا بلکه بتونی بگیریش

وقتی بابا یوسف بغلت میکنه و تو خونه میچرخونتت  اصلا انگار همون پسری نبودی که جیغ میکشیدی . یهویی ساکت میشی و با اون چشمای سیاهت  با دقت همه  جای خونه رو تماشا میکنی  اون وقته که من دلم میخواد بخورمت

اون وقته که  مامانی رو صدا میزنم و میگم :

ماماااااااااااااااان  بیا باهم بخوریمش

وقتی  که میری توی اتاقت  کلی سر حال میشی چون اونجارو خیلی دوست داری مخصوصا که عاشق آویز تختت هست و وقتی موزیکش میزنه  ساکت میشی ونگاش میکنی

خندیدنت هم زیاد تر از قبل شده و بیشتر از قبل دل مامان رو میبری

دیگه خیلی از لباسات رو گذاشتم کنارچون کوچیک شدن  و سایز بزرگتر برداشتم

دیروز هم رفتیم بهداشت. وزنت 6 کیلو و قدت 65 سانت شده . هزار  ماشاالله به پسر رشیدم.

راستی اینم بگم که از اینکه چقدر شبیه خودم هستی کیف میکنم.عینک

همه میگن بیشتر شبیه خاله سحری اما وقتی تو رو با عکس نوزادی خودم مقایسه  میکنم میبینم تقریبا فتو کپی هستی اگر چه  خاله سحر هم بچگیش خیلی شبیه من بود

به زودی یه عکس از خودم و خودت میزارم تا همه بیبنن چقدر شبیه مامانی

اصلا هم  فکر شیطانی تو سرم ندارم. خوب به من چه که تو دوست داشتی شبیه مامانت بشی و هیچ شباهتی به بابات نداشته باشیشیطان

حالا غصه نخور بابا یوسف حالا انشاالله آبجیم هم شبیه شما میشه (البته امیدوار نباش)از خود راضی

آخ  الهی من فدای تو بشم که اینجور داری نگاهم میکنی

عاشقتم شریک تنهایی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله سحر
21 آبان 92 11:45
به کی داری زبون درازی میکنی خاله؟ الهی من فدات شم.هممون دلمون حسااااااابی برات تنگ شده علی تو دعا کن بلکه باباجون راضی بشه بیایم تهران تا از این دلتنگی خلاص بشیییییم کلی میبووووووسمت
ثمره
21 آبان 92 16:55
سلام سارا جونم خدا حفظ کنه گل پسری... پس علی کوچولومون کپ مامانی
مامان نفس طلایی
22 آبان 92 16:44
ای جان دلم ...
مامان ریحان جیگر
24 آبان 92 18:54
زبونتو بکن تو پسر...
سمیرا
28 آبان 92 17:34
سلام ساراجون خوبی؟گل پسر خوش خنده ی ماخوبه؟الهی قربونش برم چقدر ناز میخنده,مخصوصا اونی که برای مامان جونش خندیده خداحفظت کنه خاله جونی ماشاءالله لاقوةالابالله العلی العظیم
مامان سارا
پاسخ
ممنون خاله جون